Luciel Mitrovic

Luciel Mitrovic

Administratief medewerker



Vanaf het moment dat ik mijn secretaressediploma behaald heb, werk ik in de zorg. Ik heb diverse functies gehad, waaronder die van directiesecretaresse en managementassistente. Daarnaast heb ik een aantal jaren als zelfstandig ondernemer gewerkt. In die periode hielp ik mensen op weg in de wereld van het persoonsgebonden budget.

Sinds maart 2016 werk ik als administratief medewerker bij Kiyoco. Een veelzijdige job, waarin ik “m’n ei” kwijt kan. Bij Kiyoco krijg ik het vertrouwen en alle vrijheid om het werk wat gedaan moet worden op mijn manier in te vullen.
Ik leer iedere dag van de mensen om mij heen, maar ik kan ook míjn kennis delen met hen.

En het mooiste van mijn baan: ik kan, al is het maar aan de zijlijn, iets bijdragen aan de ontwikkeling van jongeren en jongvolwassenen.

–  een dag niet geleerd, is een dag niet geleefd –

Heb je een vraag? Stuur me dan een mailtje